قیمت انواع پنجره کشویی

قیمت انواع پنجره کشویی

یکی از انواع پنجره های دوجداره، پنجره کشویی بوده که در متریال های مختلفی تولید می شود. برای بررسی قیمت انواع پنجره کشویی با ما همراه باشید.

متریال ساخت پنجره کشویی

متریال ساخت پنجره های کشویی به صورت آلومینیومی یا upvc بوده که هرکدام برای کاربرد های خاصی طبق نظر کارشناسان و متخصصان همچنین مشتریان انجام می شود.

درب و پنجره آلومینیومی با upvc هر کدام مزایا و معایبی نسبت به یکدیگر دارند که در مقالات دیگر به صورت کامل به بررسی پنجره های آلومینیومی و upvc پرداختیم.

 

متریال ساخت پنجره کشویی

 

ساختار پنجره های کشویی

پنجره های کشویی دارای دو نوع یک لنگه بازشو و دولنگ بازشو هستند.

پنجره هایی که دارای یک لنگه باز شونده هستند مزایای بسیاری داشته که می توانیم به صرفه جویی در مصرف انرژی و عایق بندی آن اشاره نماییم.

اما پنجره های دوجداره دو لنگه باز شونده نیز وجود دارد که باعث گردش هوای بیشتر در فضای داخلی می شود.

بهترین نوع پنجره دوجداره

برای انتخاب بهترین نوع پنجره دوجداره کشویی باید فاکتور های مختلفی را در نظر داشته باشید.

از لحاظ متریال پنجره های upvc قیمت مقرون به صرفه تری داشته و عایق بندی بهترین نسبت به پنجره های آهنی، چوبی و آلومینیومی دارد.

بهتر است برای عایق بندی بیشتر از پنجره های تک لنگه استفاده نمایید. پنجره های دیگری نیز زیرمجموعه پنجره های کشویی وجود دارد که می توانیم به پنجره فولکس واگنی اشاره نماییم.

موارد استفاده از پنجره دوجداره کشویی

پنجره های دوجداره کشویی در قسمت‌ های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به فاکتورهای مختلف در نظر گرفته شده مانند ابعاد و فضاهای مورد استفاده می توانید از  درب و پنجره  کشویی استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید پنجره هایی که نسبت به پنجره های لولایی مزایایی دارد اما از ورود گرد و خاک عبور گرما و سرما در فصل تابستان و زمستان جلوگیری می کند.

پروفیل های کشویی کمتری نسبت به پروفیل های لولایی دارد و می توانید از این پروفیل ها برای تراس، پنجره های اتاق ها، آشپزخانه، ورودی حیاط و غیره استفاده نمایید.

 

موارد استفاده از پنجره دوجداره کشویی

 

کارکرد پنجره دوجداره کشویی

پنجره های دوجداره کشویی به طور کلی دارای یک ریل متحرک بوده که بر روی غلتک حرکت می کند.

استفاده از پنجره های کشویی افقی رایج‌ تر از پنجره های کشویی عمودی بوده اما با توجه به محل نصب آن امروزه از تقاضای بهتری از سال های قبل برخوردار است.

انتخاب سبک کلاسیک یا جدید پنجره های کشویی با توجه به طراحی و دیزاین داخلی انجام می شود. همچنین می توانید در زمان خرید رنگ پروفیل های مد نظر خود را نیز انتخاب نمایید

قیمت انواع پنجره کشویی

یکی از موارد حائز اهمیت توجه به قیمت انواع پنجره کشویی است. برای اطلاع از هزینه های ساخت و طراحی درب و پنجره های کشویی، درب و پنجره های یو پی وی سی لولایی، پنجره های بازشو لولایی و طراحی نمای ساختمان می‌توانید به سایت نما گستر مراجعه نمایید.

مزیت های انواع پنجره کشویی

برخلاف پنجره های لولایی که نیاز به فضا جهت باز و بسته شدن دارد، پنجره های کشویی جا گیر نبوده و می توانید با توجه به نوع چارچوب خود استفاده نمایید.

این پنجره ها قابلیت قفل شدن دارد و می توانید با توجه به فضای مدرنیته و معماری فضای داخلی از انواع کلاسیک یا مدرن استفاده نمایید.

پنجره های کشویی به صورت دوجداره، سه جداره و تک جداره طراحی می شود. یکی از عوامل استقبال مشتریان از پنجره های کشویی، عایق بندی آن است.

این پنجره ها ضد آب بوده و دارای آب راه برای تخلیه آب است. پنجره ها به صورت متوسط دارای حداقل ۲۰ سال عمر بوده و مواد شیمیایی و آلاینده باعث پوسیدگی آن ها نمی شود.

در نتیجه می توانید با توجه به نوع سلیقه خود در تنوع رنگی مختلفی خریداری نمایید.

جمع بندی

انواع پنجره های کشویی نسبت به پنجره های upvc و آلومینیومی دیگر مانند پنجره های لولایی عایق‌بندی کمتری دارد.

اگر از یراق آلات مناسبی استفاده شود، از عایق بندی مناسبی دارا خواهد بود. پنجره های یو پی وی سی عایق حرارتی و صوتی بوده اما در زمان خرید باید به محل استفاده توجه نمایید که عایق بندی کامل را دارا باشد.

در این بحث به صورت کلی به قیمت انواع پنجره کشویی پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی سایت نما گستر در ارتباط باشید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *