پنجره کشویی با روکش چوبی

درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی

یکی از انواع روکش های درب و پنجره یو پی وی سی، روکش چوب بوده که ظاهری مانند چوب داشته اما از لحاظ متریال ساخت از یو پی وی سی یا متریال های بادوام دیگر ساخته می شود. با ما همراه باشید تا در مورد درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی صحبت کنیم.

منظور از درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی چیست؟

درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی یک نوع درب و پنجره است که از سه لایه تشکیل شده است  و دارای لایه چوبی است. در این ساختار، دو لایه خارجی به عنوان لایه ‌های پوششی و یک لایه داخلی به عنوان لایه‌ی عایق بین این دو لایه واقع می‌ شود.

در این نوع درب و پنجره، از چوب به عنوان ماده‌ی پوششی در لایه ‌های خارجی استفاده می‌شود. این روکش چوبی به طراحی زیبا، گرمای طبیعی و جذابیت ظاهری در درب ها و پنجره ‌ها می ‌افزاید. اگر از فضای بیرونی توجه کنید دارای روکش چوبی است. اما از داخل، لایه‌های عایق و پوششی مشاهده نمی ‌شوند.

دلایل برتری درب و پنجره کشویی با روکش چوبی

ظاهر زیبا مانند چوب

روکش چوبی به درب ها و پنجره ‌ها ظاهری طبیعی و زیبا می ‌بخشد که به طراحی داخلی و خارجی فضا شیوه ‌ای گرم و دلنشین می ‌دهد. در نتیجه ظاهر زیبا تر دارد.

عایق‌بندی حرارتی

استفاده از چوب در میان لایه ‌های درب و پنجره کشویی می ‌تواند به تعادل حرارتی در داخل فضا کمک کند و تاثیرات مثبتی در کاهش انتقال حرارت داشته باشد. در نظر داشته باشید چوب به عنوان یک ماده طبیعی دارای خاصیت حفظ گرما است، بنابراین درب و پنجره با روکش چوبی می ‌توانند به ایجاد حس گرمای طبیعی در محیط کمک کنند.

طراحی متنوع

تنوع چوب ‌ها به طراحان و تولیدکنندگان اجازه می ‌دهد تا انواع طرح ‌ها و مدل ‌های مختلفی از درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی ایجاد کنند. استفاده از چوب به عنوان ماده‌ای طبیعی به کاهش تاثیرات مخرب بر محیط‌زیست کمک می‌ کند و از انعطاف‌پذیری آن در زمان استفاده نیز مشاهده می شود.

دوام بهتر

لایه‌ی چوب در وسط می‌ تواند به دلیل استفاده از تکنیک‌ های تولیدی خاص، مقاومت و دوام بالایی به درب و پنجره کشویی ببخشد. اگر قصد خرید درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید، می توانید برای اطلاع از جزییات و قیمت نهایی با توجه به ابعاد مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان سایت نماگستر در ارتباط باشید.

درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی

پیشنهاد مطالعه: خرید انواع درب و پنجره ‌های کشویی

مراحل طراحی و ساخت درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی

انتخاب و خرید متریال اولیه

انتخاب متریال اولیه اهمیت بسیار بالایی دارد. برای ساخت پنجره دوجداره با روکش چوبی، موادی مانند پروفیل آلومینیومی، شیشه دوجداره، و چوب روکشی برای لایه خارجی انتخاب می ‌شوند.

برش متریال ساخت پنجره

پروفیل های پنجره در ابعاد مورد نیاز برای طی مراحل ساخت پنجره برش داده شده و طراحی می شود. برش دقیق پروفیل های پنجره اهمیت بسیار بالایی دارد. در این زمان اگر نیاز به تراشکاری باشد، انجام می شود.

اتصال قطعات و پروفیل ها و شیشه ها

پروفیل ‌های آلومینیومی با هم اتصال داده می ‌شوند تا یک قاب پنجره ایجاد شود. شیشه ‌های دوجداره در جایگاه ‌های مناسب قرار می ‌گیرند و به وسیله‌ی لبه ‌های پروفیل‌ها نگهداری می ‌شوند.

عایق بندی لایه ها پنجره کشویی با روکش چوبی

لایه‌ های عایق مانند فوم پلی‌یورتان بین پروفیل‌ها و شیشه‌ها قرار میر‌گیرند تا عایق حرارتی و صوتی بهتری به پنجره ببخشند. این عمل حساسیت بسیار بالایی داشته و باید با توجه به استاندارد های جهانی انجام شود.

نصب روکش چوبی

بر روی قاب پنجره یک لایه روکش چوبی قرار داده می ‌شود. این لایه چوبی می‌تواند به طور طبیعی یا با رنگ ‌ها و روکش‌ های مختلفی تزئین شود.

تست و رفع اشکالات پنجره کشویی با روکش چوبی

پس از اتمام مراحل ساخت، پنجره تست می‌ شود تا از کیفیت و عملکرد آن اطمینان حاصل شود. در صورت نیاز، تعمیرات و تنظیمات مورد نیاز انجام می ‌شود.

جمع بندی

در این بحث به بررسی درب و پنجره کشویی سه جداره با روکش چوبی پرداختیم. سعی داشتیم روش های تولید و ویژگی های این پنجره را به طور مختصر بیان کنیم. اگر سوالی در مورد مطالب  بررسی شده دارید، با کارشناسان سایت نماگستر در ارتباط باشید

 برای خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی کلیک کنید

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *