درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب

درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب

سیستم درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب یکی از محصولاتی است که برای هماهنگی ظاهر پنجره با دکوراسیون داخلی و مزایا دیگر آن مورد استفاده قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا به ویژگی ها، مزایا و معایب سیستم درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب بپردازیم.

ویژگی های درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب

عایق حرارتی بهتر

پنجره‌ های دوجداره با روکش چوب دارای عایق حرارتی بهتری هستند. این پنجره در بسیاری از مناطق سردسیری مورد استفاده قرار می گیرد. چوب به عنوان یک ماده عایق حرارتی خوب عمل می‌کند و انتقال حرارت از داخل به خارج یا برعکس را کاهش می‌دهد. این به بهره‌وری انرژی و کاهش هزینه‌ های گرمایش و سرمایش کمک می‌ کند.

عایق صوتی مناسب برای درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب

عبور صوت از پنجره ها و ایجاد مزاحمت یکی از دلایل استفاده از درب و پنجره های دوجداره است. علاوه بر پنجره دوجداره، چوب نیز به عنوان عایق صوتی عمل می کند. این به شما کمک می‌کند تا از صدا های محیطی خارجی بهتری در منزل خود لذت ببرید و آرامش بیشتری داشته باشید.

ظاهر زیبای و طراحی منحصر به فرد

روکش چوب به پنجره ‌ها زیبایی و گرما می‌بخشد. چوب به شما امکان می‌دهد تا طراحی دلخواهی را انتخاب کنید و به داخل منزل شما طراحی مدرنی ببخشید. روکش چوب به پنجره‌ها مقاومت در برابر عوامل محیطی نظیر باران، باد و خشکی را افزایش می‌ دهد. در نتیجه عمر مفید پنجره بیشتر است.

حفظ محیط زیست

چوب به عنوان یک محصول بازیافت‌پذیر معرفی می ‌شود و در مقایسه با مواد دیگری که برای پنجره‌ها استفاده می‌شوند، به محیط زیست کمترین آسیب را وارد می‌ کند. این عامل نیز یکی از مواردی است که مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

مقاومت پنجره آلومینویمی روکش چوبی در مقابل رطوبت چگونه است؟

پنجره دو جداره مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و می تواند در مناطق شرجی و رطوبت بالا مورد استفاده قرار گیرد. چوب نیز به عنوان محافظ برای پنجره شناخته می شود. پس در نتیجه اگر در محیط های رطوبی و شرجی زندگی می کنید، به عنوان یکی از پنجره های مقاوم در برابر پوسیدگی می توانید درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب انتخاب نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درب و پنجره دوجداره آلومنیومی و درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با سایت روشن نماگستر در اتباط باشید.

 

ویژگی های درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب

قیمت درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب به چه عواملی بستگی دارد؟

ابعاد پنجره

ابعاد یکی از موارد مهمی است که در قیمت پنجره تاثیر دارد. در صورتی که از پنجره های بزرگ تر اسنفاده نمایید، وزن محصول افزایش یافته و قیمت آن نیز بالا خواهد بود. پس در نتیجه ابعاد و سایز درب و پنجره بر قیمت تأثیرگذار است. درب ها و پنجره ‌های بزرگتر ممکن است قیمت بالا تری داشته باشند.

کیفیت متریال ساخت پنجره

نوع و کیفیت آلومینیوم و چوب مورد استفاده بر قیمت تأثیر می‌گذارد. استفاده از آلومینیوم با کیفیت بالا و چوب با روکش چوبی با کیفیت بالا معمولاً به قیمت بیشتری منجر می‌ شود. در نظر داشته باشید نوع چوب مورد استفاده و نحوه روکش آن نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. چوب ‌های با کیفیت و روکش مقاوم تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

توجه به طراحی و شکل نهایی محصول

طراحی خاصی که به درب و پنجره داده می ‌شود نیز می ‌تواند قیمت را تغییر دهد. طراحی‌ های پیچیده‌تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

تعداد پنجره ‌ها و روش باز و بسته شدن آن

تعداد درب ‌ها و پنجره‌ ها که در یک پروژه نصب می‌ شوند نیز به قیمت تأثیر می ‌گذارد. هر درب و پنجره اضافی معمولاً هزینه بیشتری دارد. پنجره های کشویی قیمت متفاوتی با پنجره لولایی و فولکس واگنی دارند. هر کدام بر حسب کاربرد و نوع نیاز مشتران در نظر گرفته می شود.

توجه به کیفیت و ضخامت شیشه

نوع شیشه مورد استفاده در پنجره‌ ها نیز می‌ تواند تأثیرگذار باشد. شیشه‌ های با کیفیت بالا که عایق حرارتی و صوتی مناسب داشته باشند ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

نصب تجهیزات اضافی برای درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب

هزینه‌ های مربوط به متریال‌ های اضافی نظیر قفل‌ ها، دسته ‌ها و لوازم جانبی دیگر نیز ممکن است به قیمت افزوده شوند.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد سیستم درب و پنجره آلومینیومی با روکش چوب بود. سعی داشتیم عوامل موثر در قیمت و ویژگی های این پنجره را بررسی کنیم. برای اطلاعات بیشتر مقالات سایت روشن نماگستر را مطالعه نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *