تفاوت upvc و درب و پنجره آلومینیومی

تفاوت درب و پنجره upvc و درب و پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی و پنجره یو پی وی سی جز بهترین متریال های ساخت درب و پنجره محسوب می شود. با ما همراه باشید تا به تفاوت و درب و پنجره upvc با آلومینیومی بپردازیم.

مزیت های پنجره upvc نسبت به پنجره آلومینیومی

انواع پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی مزیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به بخشی از مزیت های  upvc و درب و پنجره آلومینیومی مب پردازیم.

عایق حرارتی و صوتی بهتر

پنجره‌ ها و درب ‌های UPVC عموماً عایق حرارتی و صوتی بهتری نسبت به آلومینیوم دارند. این به معنای کاهش هزینه ‌های انرژی برای سرمایش و گرمایش در طول فصول سرد و گرم است. اما متریال ساخت پنجره یو پی وی سی در عایق بندی فضا مورد توجه قرار می گیرد.

مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی

پنجره ‌ها و درب ‌های UPVC در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاومت بیشتری دارند. این ویژگی بسیار مهم است، به ویژه در مناطقی که شرایط آب و هوایی تغییر می‌کند. در نتیجه پنجره یو پی وی سی عمر بیشتری خواهد داشت.

طراحی سبک و حمل و نقل آسان

پنجره ‌ها و درب‌ های UPVC به دلیل وزن سبک‌ تر و انعطاف ‌پذیری بیشتر، طراحی ‌های متنوع ‌تری می‌ توانند داشته باشند. این به شما اجازه می‌دهد تا بازه وسیعی از انتخاب ‌های ظاهری داشته باشید. پس جا به جایی درب و پنجره تا محل نصب آسان بوده و آسان تر از پنجره آلومینویمی قابل نصب است.

ذخیره انرژی

به دلیل خواص عایق حرارتی بهتر، پنجره‌ ها و درب‌های UPVC می‌ توانند به حفظ انرژی کمک کنند و هزینه ‌های انرژی را کاهش دهند.

قیمت پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی به چه عواملی بستگی دارد؟

به صورت کلی پنجره آلومینیومی گران تر از پنجره یو پی وی سی است. اما شاخص های مهم دیگری نیز در تعیین قیمت پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی مورد توجه قرار می گیرد.

اگر قصد خرید درب و پنجره دوجداره آلومینویمی و  درب و پنجره دوجداره UPVC  را دارید، برای اطلاعات بیشتر با سایت روشن نماگستر در ارتباط باشید.

مزیت های پنجره upvc نسبت به پنجره آلومینیومی

عوامل موثر در قیمت پنجره یو پی وی سی

کیفیت و نوع مواد پلیمری در ساخت پنجره UPVC می‌ تواند تأثیر بزرگی بر قیمت نهایی داشته باشد. مواد با کیفیت بالا تر معمولاً هزینه ‌های بیشتری دارند. پنجره‌های UPVC با عملکرد بهتر در عایق حرارتی و صوتی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که استاندارد های لازم را دارا باشند.

گاهی اوقات مشتریان سفارش محصولات خاص و منحصر به فرد دارند. در این صورت با افزایش قیمت همراه خواهد بود. طراحی‌های خاص، تعداد و نوع پنجره ‌ها می ‌توانند به تفاوت قیمت منجر شوند. در آخر نیز ابعاد پنجره‌ ها نیز به قیمت تأثیر می ‌گذارند. پنجره ‌های بزرگ تر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

عوامل موثر در قیمت پنجره آلومینیومی

از آنجا که آلومینیوم در انواع مختلفی مانند آلیاژهای خاص و غیره تولید می شود، نوع آلومینیوم می ‌تواند تأثیر بزرگی بر قیمت داشته باشد. طراحی‌های خاص، اندازه و نوع پنجره‌ها می‌توانند به تفاوت قیمت منجر شوند.

پنجره ‌های آلومینیومی با افزایش امکانات عایق حرارتی و صوتی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. در زمان خرید به نوع و فرآیند پوشش رنگ آلومینیوم توجه نمایید. که می تواند در قیمت نهایی درب و پنجره آلومینیومی موثر باشد.

تعمیرات و هزینه های جانبی پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی

یکی از موارد مهم در بررسی تفاوت upvc و درب و پنجره آلومینیومی، هزینه های جانبی، تعمیرات و نگه داری آن است. پنجره های آلومینیومی به مراتب هزینه های بیشتری داشته و ممکن است در بازه های زمانی کوتاهی اقدام به تعمیر پنجره نمایید. پس در زمان خرید توجه به فاکتور های ذکر شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

جمع بندی

در این بحث به بررسی تفاوت و درب و پنجره upvc با آلومینیومی پرداختیم . سعی داشتیم از نقطه نظر های مختلفی به ویژگی ها و مزیت های آن بپردازیم. اگر سوالی در مورد، مباحث مطرح شده دارید، برای اطلاعات بیشتر با ارشناسان سایت روشن نماگستر در ارتباط باشید. جهت خرید و سفارش ساخت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی، درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به نمایندگی های روشن نماگستر مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *