سیستم بازشو کشویی پنجره چیست؟

سیستم بازشو کشویی پنجره چیست؟

سیستم بازشو کشویی پنجره یکی از پرکاربردترین پنجره هایی است که در ساخت و تولید درب و پنجره UPVC استفاده می شود. این نوع پنجره با قیمتی منصفانه سفارش و ساخته می شود و در طولانی مدت، شما میتوانید از مزایایی که دارد به نحو احسنت استفاده کنید. با این حساب در ادامه همراه ما باشید تا با ساختار این چنین سیستمی آشنا شوید.

معرفی

سیستم بازشو کشویی پنجره در گروه بندی پنجره های دوجداره جای می گیرد. از این نوع پنجره در فضاهای کوچک می توان استفاده کرد. بازشو و کشویی بودن این پنجره باعث می شود تا با محدودیت فضا سازگاری خود را به رخ بکشد. این پنجره را با دو متریال یو پی وی سی و آلومینیوم می سازند. قیمت این نوع نسبت یراق تک حالته چیزی حدود 20 % گرانتر است.

انواع سیستم بازشو کشویی پنجره

سیستم های بازشو کشویی پنجره دارای 2 مدل پرطرفدار است. پنجره کشویی یک لنگه بازشو با پنجره ثابت و متحرک است که حرکت خود را در محور افقی به نمایش می گذارد. مدل دیگر پنجره کشویی دو لنگه بازشو است، این نوع با 2 صفحه پنجره متحرک شما را رو به رو می کند و در محور افقی و چپ و راست کارایی خود را به رخ می کشد. چنانچه از لحاظ سطح مقطع با شما صحبت کنیم این نوع پنجره تک ریل کشویی و جفت ریل کشویی تقسیم بندی می شود که پنجره کشویی مدل تک ریل قیمت بالاتری را برآورد می کند.

 

 

مزایای سیستم بازشو کشویی پنجره

این پنجره به دلیل نوع کشویی بودن خود بسیار محبوب بوده و جزء پراستفاده ترین ها محسوب می شود، باز و بسته شدن آسان پنجره را هم نباید از یاد برد. اگر در مورد عایق پنجره بخواهیم صحبت کنیم، میتوان عایق بودن پنجره را یک مزیت در نظر گرفت.

این نوع پنجره از نفوذ انواع گردوغبار و آلودگی به درون فضای مورد نظر، به نحو احسنت جلوگیری به عمل می آورد. شما بعد از نصب این پنجره می توانید از پرده های کرکره ای هم استفاده کنید و به نصب این نوع پرده بپردازید. برای آب و هوای های معتدل،  درب و پنجره کشویی یک گزینه منحصر به فرد و ایده آل است. مزیت آخر این نوع پنجره میتواند نصب آسان برای فضاهای کوچک باشد.

اجزای تشکیل‌دهنده سیستم بازشو کشویی پنجره

  • گیره‌های گوشه
  • میله‌های محوری
  • قفل و لوازم جانبی آن
  • غلطک پنجره
  • چفت‌های پنجره
  • صفحه یا صفحات شیشه
  • گاز آرگون میان صفحات پنجره (در صورت دو جداره بودن)

 

قیمت سیستم بازشو کشویی پنجره

سیستم بازشو کشویی پنجره قیمت به مراتب بالاتری نسبت به دیگر سیستم های پنجره دارد. درصد عایق بیشتر و اتلاف انرژی کمتر از جمله دلایلی هستند که روی قیمت تأثیر می گذارند. نوع پروفیل کشویی یکی از موارد کلیدی برای برآورد قیمت این نوع پنجره به شمار می آید.  معمولاً پروفیل Upvc بیشتری برای ساخت این نوع پنجره به کار گرفته میشود که نباید این موضوع را به هیچ عنوان در برآورد قیمت در نظر گرفت.

موضوع به همینجا ختم نمی شود؛ چراکه یراق آلات به کار رفته را هم باید در نظر گرفت. معمولاً یراق آلات آلمانی قیمتی به مراتب بالاتر را برآورد می کنند. مبحث بعدی به کیفیت خط تولید اشاره می کند که چنانچه خط تولید با حساسیت بالایی اجرایی نشود، ساخت این نوع پنجره دچار مشکل خواهد شد.

خرید سیستم کشویی پنجره

شما برای خرید سیستم بازشو کشویی پنجره لازم نیست دغدغه خاصی داشته باشید. به این دلیل که خرید آنلاین میتواند برای جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی یک گزینه بسیار مؤثر باشد. در این مجموعه شما با نمونه کارها هم آشنا می شوید و تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در مجموعه  نما گستربرای سفارش خرید خود در تماس باشید.

سخن پایانی

هرآنچه لازم بود در مورد سیستم بازشو کشویی پنجره با شما صحبت کرده ایم. این پنجره متناسب با مزایایی که دارد، به هیچ عنوان شما را از انتخابی که دارید، پشیمان نخواهد کرد. متأسفانه برخی ممکن است آنچنان که باید و شاید به کیفیت محصولات این چنینی توجهی نشان ندهند، به این صورت در کوتاه مدت از انتخاب خود شدیداً احساس پشیمانی می کنند. توصیه ما این است که قبل از انجام هرکاری با مشاورین  روش نما  گستردر ارتباط باشید. به هر حال این افراد به خوبی می دانند که چگونه و برای چه مکانی این نوع پنجره میتواند مناسب باشد تا هزینه ای که براورد می کنید، هزینه ای مقرون به صرفه به شمار آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *