روش های ترمیم درب و پنجره

روش های ترمیم درب و پنجره

روش های ترمیم درب و پنجره را باید به تعمیرکاری ماهر در این حوزه بسپارید که نتیجه آن را در پایان رضایت بخش در نظر بگیرید. درب و پنجره های دوجداره امروزه جزء پراستفاده ترین ها به شمار می آیند. به هر حال خرابی هایی را باید در نظر گرفت که به مرور زمان به وجود می آید. به همین دلیل، ما درادامه شما را نحوه ترمیم درب و پنجره های دوجداره و خرابی های رایج آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مشکلات پنجره های دوجداره

یکی از مشکلاتی که  برای پنجره های دوجداره در نظر گرفته می شود، درز اطراف پنجره می باشد که سبب نفوذ سرما در زمستان و گرما در تابستان میشود، مشکل دیگر به بسته نشدن کامل پنجره اشاره می کند. به خاطر داشته باشید که اگر عایق حرارتی کارایی مطلوبی نداشته باشد، قطعاً این هم خود میتواند یک مشکل جدی به شمار آید. اصول نصب و تعویض هم اگر به درستی رعایت نشده باشد، مشکلاتی به وجود می آورد.

خوردگی که در نوارد دور پنجره به وجود می آید را هم نباید نادیده گرفت. زرد شدن پروفیل، رطوبت و بخار در فضای داخلی مابین 2 شیشه، ترک خوردگی شیشه، باز و بسته نشدن به راحتی درب و پنجره دوجداره، نفوذ آب از اطراف پنجره، شل شدن لاستیک های اطراف درب و پنجره upvc، عدم کارایی اسپانولیت و… همگی جزء مشکلاتی هستند که باعث میشود تا تعمیرکار از روش های ترمیم درب و پنجره استفاده کند.

 

مشکلات پنجره های دوجداره

 مشکل قفل و دستگیره و ترمیم درب و پنجره

قفل یا دستگیره درب و پنجره دوجداره اگر دچار مشکل شود، باید منبع آن را گرما و سرما در نظر بگیرید که در ابتدا روغن کاری را پیشنهاد می دهیم. در شرایطی که مشکل اینچنین برطرف نشود، به تعویض آن باید بیندیشید. بهتر است روش های ترمیم درب و پنجره این مجموعه استفاده کنید.

بخار شیشه دوجداره

بخار  شیشه یکی از مشکلاتی می باشد که برای هرنوع پنجره ای به وجود می آید. تهویه غیر مستقیم بهترین روش برای حل این مشکل است. یعنی پنجره ای باز نشود ولی تهویه ای وجود داشته باشد. اگر بخار در مابین شیشه های پنجره دوجداره به وجود بیاید، این یعنی رهوار عایق شیشه دچار آسیب و خرابی می باشد و نشتی هوا رخ می دهد.

توصیه ما به شما این است که سعی کنید به نصب دریچه چکه ‌ای بپردازید. اینگونه کمترین میزان گرما از محیط را شاهده خواهید بود. دریچه مورد نظر را میتوانید کوچک و یا بزرگ در نظر بگیرید. اگر عایق از کار افتاده باشد، تنها تعمیرکار میتواند مشکل را برطرف کند. در این شرایط باید به تعمیرکاری ماهر در این مجموعه در ارتباط باشید که شماره تلفن های سایت به شما برای ایجاد ارتباط با کارشناسان کمک میکند. سایت نما گستر انواع پنجره معلقی و پنجره خم را هم تولید می کند.

 

رگلاژ و ترمیم درب و پنجره

یکی از روش های بازسازی و ترمیم درب و پنجره بدون شک، رگلاژ کردن است. اینگونه بعد از تعمیر درب و پنجره به حالت اولیه خود برمیگردد. کلیه عیب و ایرادهای درب و پنجره دوجدار از بین میرود. جلوگیری از هدررفت انرژی هم از جمله مزایای رگلاژ کردن است.

رگلاژ یکی از روش ترمیم درب و پنجره می باشد. این چنین  که تعمیر کار ابتدا کاور لولا را خارج میکند(اینکار با پیچ گوشتی انجام می شود). سپس برای رگلاژ  لنگه بازشو پنجره دوجداره را در دو محور افقی و عمودی باید جابه جا کنیم، بازو بسته شدن به شکل افقی به آچار آلن ۵ میلیمتری نیاز دارد. تا هنگامی که پیچ در حال حرکت باشد، تا بسته شدن لنگه بازشو، عدم انطباق جهت افقی را می شود  برطرف کرد.

تعمیرکار برای تعمیر رگلاژ عمودی،از پیچ بالای لولا با آچار آلن چهار میلی متر استفاده میکند. توجه داشته باشید که هر دو جهت افقی و عمودی بید به صورت همزمان انجام شوند تا بتوانند به صورت اصولی تعمیر شوند و بهتر است بدانید که برای رگلاژ کردن باید تعمیرکار کلیه قطعات پنجره دوجداره را بشناسد.

 

رگلاژ و ترمیم پنجره دوجداره

 

سخن پایانی

در این مطلب روش های ترمیم درب و پنجره را به صورت مختصر و مفید مورد بررسی قرار داده ایم. امروزه استفاده از متریال های اینچنینی بسیار مورد استقبال قرار دارد. به همین دلیل، توصیه ما به شما این است که در صورت بروز هرگونه خرابی و عیب و ایراد تنها به تعمیرکاران ما در این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات آنلاین بهره مند شوید.   خدمات آنلاین به معنی خدماتی مستقیم و بدون واسطه با قیمت واقعی می باشد. گروه روش نما گستر انواع پنجره خم، پنجره لولایی و پنجره معلقی را تولید می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *