تفاوت پنجره دوجداره upvc با pvc

تفاوت پنجره دوجداره upvc با pvc

.امروزه در اغلب ساختمان ها از پنجره های دوجداره استفاده می شود که پنجره های upvc  و pvc  از نظر ظاهری شباهت بسیاری دارند ولی از نظر کیفیت و قیمت پروفیل با هم متفاوت هستند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تفاوت پنجره دو جداره upvc    با pvc  می پردازیم.

 

pvc چیست؟

در مورد اینکه تفاوت پنجره دو جداره upvcباpvc  چیست می توان گفت که pvc  علامت اختصاری poly vinyl chloride  است.  یعنی نوع پلیمر شبیه به پلاستیک دارد که پلاستیک آن ضخامت متفاوت دارد و کاربرد آن بیشتر برای پنجره های دو جداره است. از ویژگی های این محصول مقاومت بالا ، شکل پذیری راحت ، تحمل فشار بالا و سطح آن صیقلی و براق است. پروفیل های ساخته شده از pvc   به راحتی برش می خورند و در ساختمان سازی بسیار استفاده می شوند.

 

upvc چیست ؟

در مورد تفاوت پنجره دوجداره upvc   با pvc باید گفت که علامت اختصاری آن upvc  و unplasticized poly vinyl chloride است که این ماده غیر پلاستیکی است و از نفت خام و کلرید سدیم تشکیل شده است. برای تولید و ساخت درب و پنجره upvc کاربرد دارد که البته این نوع پروفیل با اضافه کردن برخی مواد به pvc  تولید می شوند که کیفیت آن بالا و مقاوم و بسیار منعطف است و در اصل از بهترین نوع پنجره ها در بازار می باشد.

 

 

 

تفاوت پنجره upvc  با pvc در چیست ؟

تفاوت پنجره دوجداره upvc با pvc   در پروفیل ساخت و تولید آن می باشد که پنجره های upvc بهتر و پیشرفته تر از پنجره های pvc  هستند. چون پنجره هایpvc در برابر اشعه خورشید و ماوراء البنفش تغییر رنگ می دهند و به همین دلیل امروزه از upvc  بسیار استفاده می کنند و اصلی ترین علت استفاده بیشتر ازupvc به همین دلیل می باشد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی نماگستر به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه تولید انواع درب و پنجره upvc  مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

پنجره دوجدارهupvc بهتر است یا ‌pvc

پنجره های دوجداره upvc با تغییرات آب و هوایی و نور خورشید سازگار هستند و کیفیت ساخت آنها بالاتر و بسیار مقاوم هستند. امروزه به دلیل شرایط آب و هوایی ایران که کشوری آفتابی است بیشتر از پنجره های دوجداره upvc  استفاده می شود.

ولی برای داخل ساختمان که در معرض نور خورشید قرار ندارد می توان  ازpvc  استفاده کرد.

 

تفاوت پنجره pvc   با upvc در طراحی و ساخت

یکی دیگر از تفاوت پنجره دو جداره upvc  با pvc  در طراحی و ساخت آن می باشد که از نظر طراحی و ساخت پنجره های upvc دارای تکنولوژی پیشرفته ای هستند و دارای طرح های متنوع و جذاب می باشند. این پنجره ها قابل بازیافت هستند و با استفاده از متریال با کیفیت و مدرن جزو بهترین محصولات به شمار می روند .

بسیاری از مشتریان از این محصولات رضایت کامل دارند. طول عمر ، رنگ پذیری ، ضربه پذیری ، عدم تغییر رنگ از مزایای پنجره های دوجداره upvc است . این پنجره های upvc  طرفداران بسیاری دارد.

 

 

قیمت پنجره upvc  با pvc

چون پروفیل upvc بسیار انعطاف پذیرتر از pvc  است و در برابر آتش سوزی و اشعه ماوراء البنفش مقاوم است از نوع upvc  در ساختمان ها بسیار استفاده می شود.

این پنجره ها به علت کیفیت بالا و به خاطر وجود اکسید تیتان در برابر تغییرات و شرایط آب و هوایی و باران های شدید مقاوم هستند.

بنابراین قیمت بالاتری دارند ولی قیمتpvc  بسیار ارزان است. از مهمترین موارد تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره upvc گالوانیزه محار داخل آن است. چون ضخامت ورق گالوانیزه با نوع پنجره انتخاب و تولید می شود که به همین دلیل قیمت آن بالاتر است.

به همین منظور شما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نماگستر مراجعه و نحوه خرید و قیمت پنجره خم را مشاهده نمایید.

 

سخن پایانی

در مورد تفاوت پنجره دوجداره upvc  با pvc صحبت کردیم که امروزه بهترین متریال را پنجره های دو جداره upvc دارند و استحکام و عایق بندی upvc  بسیار بیشتر از pvc  است.

اگر شما قصد دارید پنجره های ایمن و مناسب برای ساختمان خود تهیه کنید پیشنهاد ما به شما پنجره های upvc  است.  شما می توانید با فروشگاه اینترنتی نماگستر ارتباط و در مورد خرید درب و پنجره upvc   و آلومینیومی اطلاع خاصل کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *