چرا پنجره دوجداره لولایی از مدل کشویی عایق تر است؟

چرا پنجره دوجداره لولایی از مدل کشویی عایق تر است؟

چرا  پنجره دوجداره لولایی از مدل کشویی عایق تر است؟ پنجره های لولایی و کشویی جز پرفروش ترین پنجره های دوجداره محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد پنجره دوجداره لولایی و پنجره دوجداره کشویی با ما همراه باشید.

اهمیت عایق بندی پنجره های دوجداره

امروزه تکنولوژی عایق بندی پنجره ها یکی از موارد حائز اهمیت محسوب می شود و با این کار می توان از ایجاد گرد و خاک و انتقال انرژی جلوگیری نمایید. با ما همراه باشید تا به صورت مفصل به بررسی تفاوت های عایق بندی پنجره های لولایی و کشویی بپردازیم و بهترین پنجره از لحاظ عایق بندی و دوام را معرفی نماییم.

 

اهمیت عایق بندی پنجره های دوجداره

تفاوت های پنجره دوجداره کشویی و لولایی

  • ضخامت شیشه ها در پنجره دوجداره

درب و  پنجره کشویی به دلیل ساختار متحرک آن، از شیشه های دوجداره ضعیف ‌تری استفاده شده و در نتیجه میزان گاز آرگون بین شش ها کمتر است. این عامل باعث کاهش عایق بندی پنجره های دوجداره می شود. پس در زمان خرید حتما به نوع و ساختار پروفیل دقت نمایید.

  • نصب ریل پنجره

یکی دیگر از دلایل کاهش عایق بندی پنجره های کشویی، استفاده از ریل در بخشی از پنجره است. در نتیجه در صورت استفاده از پنجره های کشویی عایق بندی کمتری نسبت به پنجره های لولایی خواهید داشت. وجود فاصله باعث انتقال انرژی از بخشی از پنجره می شود.

مجموعه نما گستر یکی از مجموعه های برتر در زمینه تولید درب و پنجره های upvc، درب و پنجره های آلومینیومی و سیستم نمای ساختمان است. در این مجموعه می توانید انواع پنجره های کشویی، لولایی با متریال های مختلف را خریداری نمایید. همچنین جهت تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی، بازسازی و ترمیم درب و پنجره های قدیمی می توانید به سایت نما گستر مراجعه ‌نمایید.

اصطکاک پنجره ها

یکی از موارد حائز اهمیت در پنجره  دوجداره لولایی و کشویی، بررسی اصطکاک ایجاد شده در هر بار باز و بسته کردن پنجره است. پنجره های کشویی راحت تر باز و بسته می شوند اما اصطکاک بیشتری نسبت به پنجره  لولایی دارند. پس بیشتر در معرض خرابی یا تعویض قطعات پنجره قرار می گیرند. در نظر داشته باشید ممکن است با استفاده از پنجره های کشویی در زمان باز و بسته کردن انرژی بیشتری نیز نسبت به پنجره های لولایی هدر رود.

 

اصطکاک پنجره ها

 

نوع پروفیل پنجره ها

پروفیل های مورد  استفاده در پنجره های کشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به صورت کلی پنجره های کشویی تک ریل پروفیل های ضخیم تری نسبت به پنجره های لولایی دارد

بهتر است از جنبه های مثبت و منفی به پنجره های کشویی و لولایی توجه کرده و با تحقیقات بیشتری اقدام به خرید پنجره مدنظر نمایید. در نظر داشته باشید که یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید درب و پنجره های دوجداره کشویی، پنجره های دوجداره لولایی، درب و  پنجره های آلومینیومی و طراحی نمای ساختمان مجموعه نما گستر است. می توانید با مشاوران سایت برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

مزیت های پنجره کشویی نسبت به پنجره لولایی

پنجره های کشویی مدرن تر و زیبا تر از پنجره های لولایی بوده و برای آپارتمان هایی که محدودیت جا و فضا دارند، بهترین انتخاب خواهد بود. تعمیر پنجره های کشویی در محل انجام می شود.  برای باز و بسته کردن نیاز به فضای گردش کمتری وجود دارد. این پنجره ها را می توانید با توجه به سلیقه خود در دو نوع یک لنگه و دو لنگه خریداری نمایید.

جمع بندی

یکی از مواردی که در زمان خرید پنجره کشویی در نظر گرفته می شود، تمیز کاری پنجره ها می باشد. لنگه های پنجره در راستای یکدیگر قرار می گیرند و تمیزکاری آن سخت تر از پنجره های لولایی خواهد بود. پس می توانید از این نظر نیز توجه نمایید. در این بحث به جواب سوال ” چرا پنجره دوجداره لولایی از مدل کشویی عایق تر است؟” پرداختیم.

یکی از مجموعه های برتر در زمینه تولید درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره دوجداره upvc و طراحی سیستم نمای ساختمان مجموعه نما گستر است. برای اطلاعات بیشتر با مجموعه نما گستر تماس حاصل نمایید. می توانید از طریق شماره تلفن ثابت شماره موبایل و ایمیل مجموعه سوالات خود را در مورد این مباحث کسب اطلاع نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *