درب و پنچره کشویی

درب و پنجره کشویی و تکنولوژی های جدید

درب و پنجره  کشویی که با عنوان درب پنجره ریلی نیز در بازار شناخته می شوند، یکی از کاربردی ترین سازه های مورد استفاده در ساختمان های اداری و مسکونی هستند. اگرچه این سازه ها، ظاهری شبیه به درب و پنجره لولایی دارند اما با کمی بررسی و نگاه دقیق تر، متوجه می شویم؛ حرکات درو پنجره کشویی افقی است نه عمودی.  جالب است بدانید که نصب یا تعویض درب و پنجره کشویی در هر ساختمانی به راحتی امکان پذیر است.

درب و پنجره های کشویی دو جداره به علت استفاده از دو لایه شیشه درون یک قاب مانند عایقی برای گرما، سرما و آلودگی های صوتی عمل می کنند. این محصولات پرکاربرد را می توانید در دو نوع تک ریل یا دو ریل تهیه کنید.

انواه درب و پنجره کشویی

تک ریل:

این محصولات فقط توانایی باز شدن در یک جهت را دارند؛  یا به سمت راست باز می شوند یا سمت چپ. در نظر داشته باشید که در و پنجره های کشویی تک ریل در مقایسه با دیگر مدل های موجود در بازار،  وزن بیشتری دارند. از این رو با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

 دو ریل:

همانطور که از نام محصول مشخص می شود، این سازه ها توانایی باز و بسته شدن از دو جهت را دارند،  هم می توانند از سمت راست باز شوند هم از سمت چپ.

به طور کلی، تفاوت چندانی بین درب و پنجره کشویی تک ریل و دو ریل وجود ندارد. تنها تفاوتی که می توان بیان کرد این است که ابعاد شیشه به کار رفته در محصولات متفاوت است. در درب و پنجره جفت ریل ابعاد به کار رفته در لنگه و شیشه معمولا یکسان است. اما در تک ریل از لنگه فیکس بزرگتری نسبت به لنگه باز شو استفاده می شود.

پنچره کشویی

ساختار درب و پنجره کشویی

پروفیل قاب کشویی اولین چیزی هست که در طراحی محصول، مورد توجه قرار می گیرد.  همانطور که پیش تر اشاره کردیم، این محصول  در دو فرم تک ریل و دو ریل ساخته می شوند . لنگه باز شو پروفیل دارای غلطک هایی است که در بین فریم قاب کار گذاشته می شود و حرکت لنگه باز شو را اسان تر  می کند .غلطک ها بر اساس وزن شیشه به کار گرفته می شوند.

به طور کلی،  دو نوع غلطک برای ساخت  این محصول مورد استفاده قرار می گیرد؛  یکی از جنس برنج و دیگری ار جنس پلاستیک . غلطک از جنس پلاستیک، امکان حرکت نرم تر و روان تر را ممکن می سازد. در عین حال، از طول عمر کمتری برخوردار است

درب و پنجره  کشویی و قیمت آن

بیشتر از همه چیز پروفیل مصرفی برای ساخت درب و پنجره است که به عنوان معیار تعیین کننده قیمت در نظر گرفته می شود. برند سازده پروفیل، نوع ریل( شامل تک ریل یا جفت ریل می شود)، یراق الاتی که به کار برده می شوند و در نهایت جنس شیشه ها؛ همگی از دیگر پارامتر های کلیدی در تعیین قیمت تمام شده محصول، هستند.

معمولا قیمت درب و پنجره کشویی یا ریلی بیشتر از مدل های لولایی در نظر گرفته می شود. علت این موضوع ، به کاربرد مفید تر درب و پنجره های کشویی مربوط می شود. برای خرید این محصولات  توصیه می شود ابتدا قیمت محصول را در چند سایت فروشگاهی سرچ کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

در وب سایت فروشگاهی نما گستر، بهترین محصولات را با قیمت های رقابتی دریافت خواهید کرد. همین الان از صفحه محصولات ما دیدن کنید.

سخن پایانی

درب و پنجره کشویی برای انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … مناسب است. این سازه ها، علاوه بر کارایی و عملکرد بسیار خوبی که دارند، بر جلوه ظاهری و نمای ساختمان تاثیر می گذارند. همچنین، عایق صوتی خوبی برای دور ماندن از سرو صدای بیرون هستند. با توجه به اینکه این مدل از درب و پنجره ها برای تمامی اتاق ها و مکان ها مناسب هستند، میزان تقاضا برای خرید آنها در حال افزایش است. وب سایت فروشگاهی نما گستر، متنوع ترین در و پنجره های کشویی مدرن را با کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب عرضه می کند. همین الان با ما تماس بگیرید.

سایر مطالب: درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره upvc

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *