ترمیم درب و پنجره

روش‌های ترمیم درب و پنجره را بشناسید

روش‌های ترمیم پنجره و درب ها   در زمان خرابی و یا تعویض آنها زیاد است . تعمیر یا تعویض تجهیزات پنجره دلایل مختلفی داشته و با توجه به اینکه پنجره به مرور زمان دچار پوسیدگی و افت کیفیت می شود. در نتیجه این ایرادات امری طبیعی روش‌های ترمیم  پنجره و درب ها  نیز در این زمینه وجود دارد. پنجره ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که سال ها پس از نصب پنجره می توانید از این خدمات به صورت رایگان استفاده نمایید.

ترمیم درب و پنجره

یکی از دلایل تعمیر یا تعویض پنجره، پوسیدگی و کاهش عمر پنجره است. دلایل دیگری مانند شکستگی و غیره نیز وجود دارد که در ادامه اشاره می کنیم.

ترمیم پنجره

تعمیر قفل و ترمیم قطعات درب و پنجره

در صورت خرابی قفل و قطعات پنجره می توانید اقدام به تعمیر یا تعویض آن ها نمایید. در بیشتر اوقات می توانید اقدام به تعمیر نمایید. برخی اوقات نیاز به نیروی فنی تخصصی جهت رفع نیاز شما است که باید از نیروهای متخصص در زمینه پنجره کمک های لازم را دریافت نمایید.

رگلاژ پنجره

یکی از روش‌های ترمیم پنجره رگلاژ آن بوده که با توجه به فشار دیوار یا عدم رگلاژ اولیه استاندارد ایجاد می ‌شود. همچنین اگر از متریال ‌های نامناسبی نیز استفاده شود، ممکن است درب و پنجره شما در مدت کوتاهی نیاز به رگلاژ داشته باشد. می ‌توانید از یک نیروی متخصص برای رگلاژ پنجره استفاده نمایید. سعی کنید قبل از تعمیر، اطلاعی از نوع خرابی یا تعویض داشته باشید. در ادامه اقدام به حل مشکل ایجاد شده نمایید.

ترمیم چهارچوب درب و پنجره

زمانی که پنجره به صورت کند باز و بسته شده ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض چهارچوب باشد. گاهی اوقات به دلیل پوسیدگی چهارچوب پنجره شکسته می شود که باید اقدام به ترمیم صدمات و تقویت نقاط ضعف پنجره نمایید.

یکی از مجموعه های معتبر جهت تعمیر یا تعویض تجهیزات پنجره های دوجداره، مجموعه نما گستر ایت. این مجموعه علاوه بر دارا بودن کارشناسان فنی جهت تعمیر پنجره، در زمینه فروش انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره دوجداره آلومینیومی فعالیت می کند. همچنین در صورتی که قصد طراحی نما را دارید، می توانید از محصولات این مجموعه نیز استفاده نمایید.

نشت آب و هوا

نشت آب و هوا یکی از مواردی است که نیاز به درزگیری سریع دارد. پس می توان درب و پنجره های فرسوده را تعویض کرده یا حداقل لاستیک و درزهای بین پنجره ها و درب های متحرک را تعویض نمایید. همچنین ممکن است قسمت های اتصالی بین چهارچوب و دیوار دچار فرسودگی شود که با چسب های مخصوصی می توان درزگیری کرد.

تغییرات اشکال پنجره

می توانید بر اساس نوع اشکال و معماری داخلی منازل خود، ظاهر و سبک پنجره را تعویض نمایید. در این زمان نیاز به تعویض چهارچوب پنجره نبوده فقط می توانید با ترمیم قسمتی از پنجره اقدام به آپدیت و به روز رسانی طرح پنجره خود نمایید. همچنین در کنار آن می توانید از رنگ های بسیار زیبای پنجره نیز استفاده کرده و ظاهری به روز مدرن مطابق با سبک دکوراسیون خود داشته باشید.

تعویض شیشه

شیشه پنجره در مرور زمان دچار کدری می‌ شود و می‌ توانید برای جلوه بهتر پنجره اقدام به تعویض شیشه نمایید. در نظر داشته باشید شیشه های پنجره دوجداره به صورت اختصاصی طراحی می شود. برای تعویض آن باید با کارشناس فنی مجموعه تماس حاصل نمایید. همچنین بسیاری از افراد جهت افزایش امنیت، شیشه های پنجره خود را تعویض کرده و از شیشه های نشکن استفاده می نمایند.

سخن نهایی

روش‌های ترمیم پنجره در قدم اول نوع پنجره خود را در نظر بگیرید. انواع پنجره می تواند پنجره های آلومینیومی، فلزی، چوبی و غیره باشد. با توجه به نوع نیاز خود می توانید اقدامات لازم را انجام دهید. در این بخش به انواع روش های  ترمیم درب و پنجره اشاره کردیم تا بتوانید به آسانی اقدام به ترمیم درب و پنجره های خود نمایید.

امیدواریم این بخش با عنوان روش‌های ترمیم پنجره و درب ها  مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای سفارش ساخت درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره یو پی وی سی و سفارش طراحی انواع نما ساختمان با کارشناسان سایت نما گستر در ارتباط باشید.

سایر مطالب: تولید درب و پنجره آلومینیومی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *