کاربرد پنجره کشویی

بهترین کاربرد درب و پنجره کشویی

کاربرد درب و پنجره کشویی  با توجه به نیازهای مشتری  تعریف میشود. با ما همراه باشید تا به بهترین کاربرد درب و پنجره کشویی بپردازیم.

پنجره های بزرگ و کوچک

استفاده از سبک پنجره های لولایی برای بخش ‌هایی که نیاز به پنجره بزرگی دارد، مناسب نیست. در نتیجه می توانید از پنجره های کشویی برای جابجایی بهتر استفاده نمایید. در این زمان نور به صورت طبیعی وارد فضای داخلی شده و می توانید چشم انداز های زیبایی را از پنجره های بزرگ تماشا نمایید.

درب ورودی داخلی

درب های کشویی یک گزینه مناسب برای طراحی درب ورودی بوده و در نتیجه باعث آسان شدن باز و بسته کردن پنجره می شود. می توانید محل ورود بزرگی داشته باشید و همچنین امکان جابجایی لوازم خانگی و تجهیزات دیگر به راحتی امکان پذیر است.

پنجره تراس یا بالکن

امروزه با توجه به وجود تراس در اکثر آپارتمان ها، بیشتر افراد برای دسترسی به تراس از پنجره های کشویی استفاده می نمایند. با توجه به اینکه اتاق تراس دارای پنجره های بزرگی است، می ‌توانید برای عدم اشغال فضا از پنجره های کشویی استفاده نمایید و دسترسی کاملی به فضای داخلی و فضای تراس داشته باشید. همچنین در این صورت امکان فعالیت های مختلفی در داخل تراس یا فضای داخلی امکان پذیر خواهد بود.

درب فضا های تجاری و رستوران ها

کاربرد درب و پنجره کشویی در فضا های تجاری مانند فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و فضا های تجاری است . با توجه به آسان بودن باز و بسته کردن آن ارتباط بین فضای داخلی و خارجی به آسانی امکان ‌پذیر می‌ شود. در نتیجه جذابیت بیشتری به فضای داخلی می بخشد.

یکی از مجموعه های متخصص در زمینه تولید و فروش درب و پنجره یو پی وی سی و درب و پنجره آلومینیومی دوجداره مجموعه نما گستر است. برای خرید نمای اسپایدر نیز می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

ویژگی های درب و پنجره کشویی

پنجره های دوجداره و ویژگی های مختلفی دارد که به عنوان عایق حرارتی و صوتی در نظر گرفته می شود. اگر پنجره های کشویی را به صورت دوجداره تهیه نمایید، از اتلاف انرژی جلوگیری می شود. همچنین از لحاظ زیبایی شناسی پنجره های کشویی زیبا تر و شیک تر از پنجره های لولایی بوده و عدم نیاز ز به فضا یا اشغال آن برای باز کردن دارد. در کنار مزایای پنجره کشویی باید به معایب آن نیز توجه نمایید که نیاز به هزینه و مراقبت بیشتر دارد.

 

کاربرد درب کشویی

 

طراحی و ساخت ویلا با درب و پنجره کشویی

ویلا ها ممکن است در مناطق گرم یا شرجی ساخته شود. اگر از متریال های مناسبی برای ساخت پنجره انتخاب نشود، باعث پوسیدگی آن در مدت کوتاهی می شود. ویلا ها دارای درب و پنجره بزرگ چهار جهته بوده که تابش نور کاملی داشته باشد. در صورت استفاده از پنجره کشویی می توانید در ابعاد بزرگ بدون نیاز به اشغال فضا جهت باز و بسته شدن استفاده نمایید.

کاربرد درب و پنجره کشویی در کارخانجات و مراکز پر تردد

فضا های تجاری و صنعتی، با آلودگی های صوتی همراه می شود. همچنین میزان ذخیره انرژی اهمیت بسار بالایی دارد. پنجره های کشویی دوجداره یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال صدا است.

نما گستر به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش درب و پنجره آلومینیومی و درب پنجره upvc فعالیت می کند. می توانید برای خرید درب و پنجره کشویی و غیره به این مجموعه مراجعه نمایید. جهت اطلاع از قیمت پنجره های دوجداره با توجه به ابعاد درب یا پنجره خود می توانید با کارشناسان سایت نما گستر در ارتباط باشید.

جمع بندی

پنجره های لولایی امکان ساخت در ابعاد بزرگتر را ندارد. در صورتی که ساخته شود، باعث اشکال فضا می شود. در نتیجه بهترین گزینه برای افزایش نوردهی و انتقال نور خورشید به فضای داخلی، استفاده از پنجره های کشویی است. در این بخش به بهترین کاربرد درب و پنجره کشویی پرداختیم. سعی داشتیم به کاربرد های خاص آن بپردازیم. اگر سوالی در مورد مطالب بررسی شده دارید، با کارشناسان سایت نما گستر در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

 بازسازی و ترمیم درب و پنجره 

پنجره بازشو لولایی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *