درب و پنجره هافمن

پنجره هافمن UPVC

مجموعه درب و پنجره هافمن UPVC به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر د راین صنعت  شناخته می شود. اگر قصد خرید پنجره دوجداره را دارید، برای بررسی ویژگی ها و معرفی درب و پنجره upvc هافمن با ما همراه باشید.

تاریخچه تولید پنجره دوجداره

تولید درب و پنجره های دوجداره برای اولین بار از سال ۱۹۶۰ میلادی شروع شده و با توجه به استقبال شهروندان اروپایی در سراسر جهان تولید شد. این محصول در دهه ۵۰ خورشیدی وارد کشور ایران شده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. متریال با کیفیت و پلاستیک های قابل ارتجاع آن از از مزایای بسیاری برخوردار است. در ادامه به مزیت های ساخت درب و پنجره upvc هافمن می پردازیم.

مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف

درب و پنجره های upvc ضدآب بوده و می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایید. پنجره های آهنی و فلزی دچار پوسیدگی، رنگ رفتگی و خوردگی می شود اما پنجره های دوجداره مقاومت بالایی داشته و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کند. به دلیل وجود لاستیک درب های پنجره از ورود آب به داخل ساختمان جلوگیری کرده و به دلیل خاصیت ضد آب بودن و عدم نیاز به رنگ آمیزی می توانید دائمی استفاده نمایید. همچنین این محصول در مناطق کویری گرم و خشک سرد و یخبندان بهترین عملکرد را برای شما خواهد داشت.

اگر قصد خرید درب و پنجره یو پی وی سی هافمن و سایر تجهیزات ساخت پنجره از جمله درب و پنجره های کشویی، تولید درب و پنجره آلومینیومی پنجره لولایی و درب و پنجره upvc هافمن را دارید، یکی از مجموعه های معتبر و فعال در زمینه تولید و فروش انواع تجهیزات پنجره، نما گستر بوده که می توانید از خدمات سایت نما گستر استفاده نمایید.

مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف

اصلی ترین هدف خرید پنجره upvc، جلوگیری از هدر رفت انرژی و افزایش راندمان مصرف انرژی است. در نتیجه می توانید در فصل های مختلف برای عایق سازی صدا و حرارت استفاده نمایید.

در شهرهای جنوبی ایران نیاز به کولر در شهر های شمال غربی نیاز به سیستم های گرمایشی است که در صورت استفاده از این محصول تا حد قابل ملاحظه‌ای از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

همچنین اگر در برج های مسکونی سکونت دارید، جهت جلوگیری از انتشار صدا از طریق پنجره می توانید پنجره های upvc را خریداری نمایید.

دوام بهتر

درب و پنجره upvc هافمن در مقایسه با پنجره های فلزی آهنی مقاومت بسیار بالایی دارد

با توجه به ترکیبات پروفیل ها که از انواع تثبیت کننده دی اکسید، تیتانیوم و غیره استفاده می شود. که در برابر باران های اسیدی و تابش مستقیم نور خورشید مقاومت دارد.

همچنین برای محیط های استخر نیز می توانید استفاده نمایید. این محصول خاصیت عدم اشتعال پذیری داشته و تا حد قابل ملاحظه‌ای امنیت ساکنان ساختمان را تامین می نماید.

قیمت انواع درب و پنجره upvc هافمن

پنجره های دوجداره هافمن انواع مختلفی داشته و با توجه به ابعاد پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. پنجره دوجداره هافمن تک لنگه، تک حالت، پنجره دوجداره هافمن دلونگی دو حالته، پنجره دوجداره هافمن چهار لنگه تک حالته،  تک لنگه تک حالته، پنجره دوجداره هافمن چهارلنگی دو حالته و غیره از جمله مهم ترین تجهیزات پنجره دوجداره محسوب می‌ شود و اندازه آن با توجه به اندازه پنجره شما در نظر گرفته می شود.

 درب و پنجره upvc هافمن
درب و پنجره upvc هافمن

خرید درب و پنجره upvc هافمن

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش پنجره دوجداره، مجموعه نما گستر بوده که جهت خرید انواع پنجره لولایی، پنجره بازشو لولایی، پنجره های معلق، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره کشویی و غیره می توانید به سایت نما گستر مراجعه کرده و محصول مورد نظر را ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت ارسال شود.

سخن آخر

بحث امروز ما در مورد درب و پنجره یو پی وی سی هافمن بود و سعی داشتیم از نقطه نظر های مختلف این محصول را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. در زمان خرید حتما به کیفیت محصول و کاربرد های آن دقت نمایید و برای محیط خود پنجره مناسبی را خریداری نمایید. در نظر گرفتن مزیت های پنجره دوجداره اهمیت بسیاری دارد. امیدواریم موارد بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطالب مرتبط : تولید درب و پنچره کشویی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *