درب و پنجره کشویی آلومینیومی

درب و پنجره کشویی آلومینیومی

تولید درب و پنجره کشویی آلومینیومی در شرکت روشن نما گستر انجام  میشود  که  در آن از  بهترین  و با کیفیت ترین متریال ها  استفاده میشود. با ما همراه باشید تا در مورد متریال آلومینیوم در ساخت درب و پنجره صحبت کنیم.

درب و پنجره آلومینیومی چیست؟

درب و پنجره کشویی آلومینیومی یک نوع سیستم درب و پنجره است که با استفاده از مواد آلومینیومی ساخته می ‌شود و قابلیت باز و بسته شدن به صورت کشویی را دارد. در نظر داشته باشید درب و پنجره آلومینیومی در اشکال مختلفی غیر کشویی نیز ساخته می شود. این نوع درب ها و پنجره ‌ها معمولاً به صورت افقی باز و بسته می‌ شوند و با استفاده از ریل ‌ها و مکانیزم ‌های مخصوص حرکت می ‌کنند.

ویژگی های انواع درب و پنجره کشویی آلومینیومی

طراحی مدرن و تنوع در رنگ‌آمیز

این پنجره ها طراحی کشویی دارند. طراحی کشویی افقی به درب و پنجره ظاهری مدرن و جذاب می‌ بخشد. از لحاظ رنگ آمیزی نیز می ‌توان آلومینیوم را به راحتی رنگ‌آمیزی کرد تا با دیگر عناصر دکوراسیون داخلی ترکیب شود.

مناسب فضای کوچک

پنجره کشویی مناسب برای فضا های کوچک و محدود است و باز و بسته شدن افقی کمترین فضا را اشغال می ‌کند. در نظر داشته باشید باز و بسته کردن این نوع درب ها و پنجره ‌ها بسیار ساده است و نیاز به فضای بزرگی برای باز شدن ندارند.

دارای عایق حرارتی و صوتی

پنجره های کشویی دوجداره دارای ویژگی‌ های عایق حرارتی و صوتی هستند که می‌ توانند به بهبود کیفیت انرژی و صدا در داخل فضا کمک کنند. همچنین آلومینیوم از موادی است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت، باران و تغییرات دما دارد. در نتیجه دچار پوسیدگی و موارد مشابه نمی شود.

مقاومت فیزیکی درب و پنجره کشویی آلومینیومی

درب و پنجره ‌های آلومینیومی بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار هستند و در محیط‌ های پرتردد و تجاری بسیار مناسب هستند. آلومینیوم دارای مقاومت در برابر عوامل جوی مانند باران و آفتاب نیز می‌ باشد در مقابل پنجره های یو پی وی سی در محل هایی که تردد کمتری دارد مناسب است.

تفاوت عایق بندی پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی

هر دو پنجره مقاومت بالایی در مقابل انتقال حرارت، گرما و انرژی دارند ولی پنجره های یو پی وی سی کمی مقاومت بالا تری در مقابل عایق بندی صوتی دارند.

تفاوت قیمت پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی

درب و پنجره‌های آلومینیومی معمولاً به طور عمومی گران‌ تر از یو پی وی سی هستند، اما در مقابل مقاومت و پایداری بالا تری نیز برخوردارند. پنجره‌ یو پی وی سی از نظر قیمت معمولاً مقرون به صرفه ‌تر هستند و بهترین گزینه برای کسانی می ‌باشند که در محدودیت بودجه هستند.

کاربرد درب و پنجره کشویی آلومینیومی

کاربرد های عمومی درب و پنجره کشویی آلومینیومی

منازل ویلایی و آپارتمانی یکی از اصلی ترین کاربرد های پنجره آلومینیومی است. در محیط‌ های مسکونی، درب و پنجره‌های کشویی آلومینیومی به دلیل طراحی مدرن و شیک و همچنین مقاومت در برابر عوامل جوی بسیار مورد استفاده قرار می ‌گیرند. در محیط‌ هایی که باید از فضای محدود و بهینه استفاده شود، درب و پنجره ‌های کشویی آلومینیومی به دلیل سبکی و قدرت جا به جا شدن مناسب‌ هستند.

فضا های تجاری و اداری

این نوع درب و پنجره به دلیل استحکام و مقاومت در برابر تردد بالا و تاثیرات روزانه مناسب برای فضا های تجاری و اداری هستند. در فضا هایی مانند رستوران ممکن است نیاز به پنجره کشویی برای عدم اشغال فضا برای چیدمان دکور و میز و صندلی باشد. پس در نتیجه از فضای بیشتری می توان در رستوران ها در صورت استفاده از درب و پنجره بهرمند شد.

فضا ‌های صنعتی و کارگا‌هی

در محیط‌ های صنعتی که به دلیل فشار زیاد کار و تاثیرات فیزیکی، درب و پنجره‌ های مقاوم و پایدار مورد نیاز است، این نوع درب و پنجره ‌ها می‌ توانند به گزینه مناسبی تبدیل شوند. در این فضا ها ممکن است صدا و آلودگی صوتی نیز زیاد باشد. در این صورت استفاده از درب و پنجره کشویی آلومینیومی دوجداره بهترین گزینه است.

مجتمع‌ های توریستی و تفریحی

در این نوع مکان‌ها که به زیبایی و استایل مدرن توجه ویژه ‌ای شده است، درب و پنجره‌های کشویی آلومینیومی با طراحی‌های متنوع و اشکال جذاب مورد استفاده قرار می ‌گیرند. بحث امروز ما در مورد بررسی درب و پنجره کشویی آلومینیومی بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد درب و پنجره کشویی آلومینیومی، خرید درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره و جزییات آن ها با کارشناسان سایت نماگستر در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

بازسازی و ترمیم درب و پنجره

درب و پنجره کشویی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *