پنجره کشویی

درب و پنجره کشویی  PVC

درب و پنجره امروزه در متریال های مختلفی طراحی می شود که هر کدام قیمت و کاربرد های مختلفی دارند. یکی از بهترین متریال های پنجره، متریال درب و پنجره کشویی  PVC بوده که از قیمت معقول و عایق بندی استانداردی دارد. با ما همراه باشید تا به بررسی درب و پنجره کشویی  PVC بپردازیم.

متریال پی وی سی در ساخت درب و پنجره چیست؟

پی وی سی در واقع پنجره هایی بوده که از پلاستیک مقاوم و با کیفیت به نام پلی وینیل کلراید طراحی و ساخته می شود. از این متریال می توان انواع لوله، تاسیسات و نمای ساختمان را طراحی نمایید.

تفاوت پنجره کشویی و انواع دیگر درب و پنجره

پنجره کشویی نوعی پنجره بوده که طراحی آن به صورت افقی یا عمودی انجام می شود. این پنجره سیستم حرکتی مکانیکی یا برقی داشته که می توانید به همراه ریموت کنترل باز و بسته نمایید. تفاوت های پنجره کشویی با پنجره های دیگر در روش باز و بسته شدن آن است. این پنجره سیستم حرکتی متفاوتی داشته و به صورت کشویی افقی و عمودی باز و بسته می شود.

پنجره انعطاف پذیری بالای در طراحی دارد که اگر فضای محدودی جهت باز و بسته شدن پنجره به صورت لولایی دارید، پنجره کشویی بهترین گزینه محسوب می ‌شود. در نتیجه از اشغال فضا جلوگیری کرده و امکان استفاده در فضا های محدودی را خواهید داشت.

موارد مهم در خرید درب و پنجره کشویی  PVC

کیفیت متریال pvc

متریال ساخت پنجره از اهمیت بالایی برخوردار است. مواد با کیفیت مانند PVC با استحکام مناسب و مقاومت در برابر عوامل جوی، عمر مفید بلندی را به محصول می ‌بخشد.

امکانات هوشمند

سیستم ‌های اتوماتیک در درب و پنجره کشویی PVC امکانات اضافی ایجاد می‌ کنند. بهتر است از درب هایی با امکان باز و بسته شدن خودکار، کنترل دسترسی و حسگر های ایمنی استفاده شود. می توانید به وسیله ریموت یا اینترنت اشیا برای هوشمند سازی و کنترل پنجره استفاده نمایید.

ابعاد و عایق بندی پنجره

اندازه و ابعاد درب و پنجره باید به میزان دقیق مطابق با نیاز ها و محیط نصب انتخاب شود تا سازگاری کامل با ساختمان و دیگر اجزای محیطی فراهم شود. درب و پنجره‌های کشویی PVC باید دارای ویژگی ‌های عایق حرارتی و صوتی باشند تا از کاهش انتقال حرارت و صدا میان داخل و خارج محیط بهره‌مند شوند.

بودجه مد نظر برای درب و پنجره کشویی  PVC

قیمت درب و پنجره کشویی PVC می ‌تواند متغیر باشد. بهتر است با بررسی قیمت ‌ها و مقایسه با بودجه موجود، محصولی را انتخاب کرد که با نیاز ها و توان مالی سازگاری داشته باشد. در زمان خرید مطمئن شوید که محصولات انتخابی شما دارای گواهینامه ‌ها و استاندارد های لازم مانند CE، ISO و غیره هستند که نشان‌دهنده کیفیت و اعتبار محصول است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درب و پنجره کشویی PVC ، درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و طراحی نمای انواع ساختمان می توانید به سایت نماگستر مراجعه کرده یا با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

درب کشویی

مراحل طراحی و ساخت  درب و پنجره کشویی  PVC چگونه است؟

قدم اول انتخاب طرح و مدل پنجره

پس از مشاوره، مدل و طرح مورد نظر انتخاب می ‌شود. می توانید نوع عمودی یا افقی را انتخاب نمایید. سیستم حرکت مکانیکی یا اتوماتیک و طرح ظاهری شامل رنگ و جزییات دیگر انتخاب می شود. می‌شود. تیم متخصص به محل نصب می‌ آید و ابعاد دقیق درب و پنجره ‌های مورد نیاز را اندازه‌گیری می‌ کند. سپس سفارش برای تولید انجام می ‌شود.

ساخت و آماده سازی پنجره

پس از دریافت سفارش، پنجره‌ ها تولید می ‌شوند. این مورد شامل ساخت اجزای مختلف PVC و مکانیزم ‌های حرکتی است. قبل از نصب، محل نصب برای انتخاب درست و آسان اجزای درب و پنجره کشویی آماده می ‌شود.

نصب پنجره

در این مرحله، تیم نصابان درب و پنجره کشویی PVC را نصب می‌ کند. این شامل اتصال اجزای PVC به فریم اصلی و انجام تنظیمات لازم برای کارکرد صحیح است. پس از نصب، درب ها و پنجره ‌ها تست می‌ شوند تا اطمینان حاصل شود که به درستی باز و بسته می ‌شوند و سیستم ‌های اتوماتیک به درستی کار می ‌کنند.

راه ‌اندازی درب و پنجره

پس از تکمیل نصب و تست، محصول نهایی تحویل داده می ‌شود و اگر سیستم اتوماتیک دارای اجزا الکترونیکی است، راه‌اندازی کامل انجام می‌ شود.

یکی از خدمات مجموعه های طراح درب و پنجره کشویی  PVC و غیره گارانتی و خدمات پس از فروش است که برای تمامی مشتریان در نظر گرفته می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع درب و پنجره و خرید آن با کارشناسان سایت نما گستر در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *