درب و پنجره کشویی برقی

درب و پنجره کشویی برقی

یکی از انواع درب و پنجره کشویی، نوع برقی بوده که از تکنولوژی های جدید برای ساخت آن استفاده می شود. با ما همراه باشید ضمن معرفی درب و پنجره کشویی برقی، به کاربرد های آن نیز بپردازیم.

درب و پنجره کشویی برقی چیست

درب و پنجره کشویی برقی جز به روز ترین تجهیزات ساختمانی بوده که عمدتا در فضا های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این پنجره ها کمی گران تر از پنجره های عادی بوده و دیگر برای باز و بسته کردن نیازی به فشار به درب نیست. با استفاده از سنسور تشخیص حرکت، درب و نجره باز و بسته می شود.

ویژگی های درب و پنجره کشویی برقی

باز و بسته شدن خودکار و کنترل به وسیله ریموت در درب و پنجره کشویی برقی

این نوع درب و پنجره‌ها به صورت خودکار باز و بسته می ‌شوند، بدون نیاز به دستی زدن یا کشیدن می توانید باز و بسته نمایید. بسیاری از مدل ‌ها دارای کنترل از راه دور هستند که به شما اجازه می‌دهد درب یا پنجره را از فاصله کنترل کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سایت نماگستر در ارتباط باشید.

دارای سنسور های حرکتی

درب و پنجره های برقی دارای سنسورهای حرکتی هستند که با تشخیص حرکت یا فشار، درب یا پنجره را به صورت خودکار باز و بسته می ‌کنند. زمان بندی نیز مورد توجه بوده و به شما اجازه می‌دهد زمان خاصی را برای باز و بسته شدن تنظیم کنید. با این روش از اطلاف انرژی جلوگیری شده و مصرف برق تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیا و هوش مصنوعی

بعضی مدل‌ ها دارای سیستم‌ های هوش مصنوعی هستند که با تشخیص نیازها و شرایط محیطی، عملکرد درب و پنجره را تنظیم می ‌کنند. می توانید از راه دور به وسیله گوشی موبایل خود باز یا بسته بودن درب و نجره را بررسی کرده و در نتیجه سبب افزایش امنیت ساختمان می شود.

در نظر داشته باشید درب و پنجره‌های کشویی برقی معمولاً دارای سیستم ‌های امنیتی هستند که از ورود غیرمجاز به داخل جلوگیری می‌ کنند.

انعطاف ‌پذیری و کاهش هزینه ها

استفاده از درب و پنجره کشویی  از نوع برقی  راحتی و انعطاف‌پذیری بیشتری در مدیریت درب ها و پنجره ‌ها به شما می‌ دهد. در برخی موارد، درب ها و پنجره ‌های کشویی برقی می‌ توانند به کاهش هزینه‌ های انرژی و حفظ حرارت کمک کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره، درب و پنجره دوجداره آلومینیومی می توانید به سایت نماگستر مراجعه کنید.

کاربرد های عمومی درب و پنجره کشویی برقی

ساختمان‌ های تجاری و عمومی

در مراکز خرید، هتل‌ ها، رستوران‌ ها و فضا های تجاری دیگر، درب و پنجره ‌های کشویی برقی می‌ توانند به عنوان ورودی‌ های مدرن و مناسب مورد استفاده قرار بگیرند. در نظر داشته باشید این نوع درب و پنجره ‌ها می ‌توانند در مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌ های اتوبوس و مترو، فرودگاه ‌ها و پایانه ‌های مسافرتی به عنوان ورودی و خروجی‌های مدرن مورد استفاده قرار گیرند.

محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها

درب و پنجره‌های کشویی برقی با تحمل بالا در مقابل شرایط سخت محیطی مانند گرد و غبار، نفت و گاز  و در محیط‌ های صنعتی و کارخانه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

سیستم‌های امنیتی و تردد

در درب‌ ها و پنجره ‌های ورودی به سیستم ‌های امنیتی و تردد نیز از درب و پنجره ‌های کشویی برقی استفاده می ‌شود تا کاربران توسط کنترل مربوطه به سرعت و با امنیت وارد یا خارج شوند. این نوع درب و پنجره  کاربرد های بسیاری دارد و می توان در تمامی محیط ها حتی برای منازل و ویلا ها نیز استفاده نمایید.

درب اتوماتیک

موارد موثر در قیمت درب و پنجره برقی

متریال ساخت درب

متریالی که در ساخت درب و پنجره استفاده می‌شود، تاثیر زیادی بر قیمت دارد. برخی از مواد مانند آلومینیوم با کیفیت بالا ممکن است گران‌ تر از مواد دیگر باشند.

اندازه و ابعاد پنجره و درب

ابعاد درب و پنجره نیز تاثیر زیادی بر قیمت دارد. درب و پنجره ‌های بزرگ تر معمولاً گران ‌تر از درب و پنجره ‌های کوچک تر هستند.

سیستم کنترل و تعداد درب

سیستم کنترل در درب و پنجره کشویی اتوماتیک هزینه را افزایش می ‌دهد. تعداد پنجره ‌ها و نوع آن ها نیز قیمت را تحت تاثیر قرار می ‌دهد.

نصب و تعمیر

یکی از عوامل موثر در قیمت درب و پنجره برقی هزینه نصب و تعمیرات آن است. نصب و تعمیر درب و پنجره‌های برقی ممکن است پیچیده ‌تر و هزینه ‌برتر باشد.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره یو پی وی سی، انواع نما ساختمان و غیره مجموعه نماگستر است. برای اطلاعات بیشتر مقالات سایت را مطالعه نمایید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *