درب و پنجره کشویی سه جداره

درب و پنجره کشویی سه جداره

یکی از انواع درب و پنجره کشویی سه جداره بوده که کاربرد های متفاوتی نسبت به درب و پنجره کشویی دو جداره و تک جداره دارد. اگر اطلاعی از انواع درب و پنجره کشویی ندارید، در ابتدا به بررسی مختصر درب و پنجره کشویی پرداخته و سپس نوع سه جداره آن را بررسی می کنیم.

درب و پنجره کشویی چیست؟

درب و پنجره کشویی نوعی پنجره مدرن بوده که به جای باز و بسته کردن پنجره از طریق لولا این پنجره به صورت ریلی و کشویی باز و بسته می شود که از مزیت های آن می ‌توانیم به عدم اشغال آن در فضا و محیط منزل اشاره نماییم. پنجره کشویی انواع مختلفی داشته که می توانیم به پنجره های کشویی آلومینیومی، پنجره upvc، پنجره کشویی چوبی و غیره اشاره نماییم.

معرفی درب و پنجره کشویی سه جداره

درب و پنجره کشویی سه جداره به نوعی درب و پنجره است که از ساختاری ترکیبی سه لایه‌ای تشکیل شده ‌اند و در آن هر یک از لایه ‌ها از متریال های مختلف ساخته شده ‌اند. این نوع درب و پنجره‌ها به علت داشتن سه لایه جدا، دارای ویژگی ‌های مختلفی هستند. از جمله از ویژگی ها می ‌توان به عایق حرارتی، عایق صوتی، مقاومت به فشار و ضربه، کاهش نفوذ آب و هوا و غیره اشاره کرد. این نوع درب و پنجره ‌ها معمولاً در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت و اهمیت عایق ‌بندی و عملکرد بهینه از لحاظ انرژی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

مزایا استفا ده از درب و پنجره کشویی سه جداره

عایق حرارتی بهتر

این نوع درب و پنجره ‌ها به دلیل داشتن سه لایه از جنس مختلف، دارای عایق حرارتی بهتری هستند و می‌ توانند از انتقال حرارت از داخل به خارج و بالعکس جلوگیری کنند. این به معنای کاهش مصرف انرژی برای سرمایش یا گرمایش منزل می‌ باشد.

عایق صوتی

این نوع درب ها و پنجره ‌ها به دلیل وجود لایه ‌های جداگانه، امکان عایق‌بندی صوتی بهتری دارند و می ‌توانند به کاهش نفوذ صدا ها از خارج و داخل کمک کنند. مکانیزم کشویی در درها و پنجره‌های سه جداره، باز و بسته شدن آن‌ها را بسیار آسان ‌تر می‌کند.

کاهش نفوذ آب و هوا

لایه ‌های جداگانه در این نوع درب و پنجره باعث می‌ شود که نفوذ آب و هوا کمتر شود و خانه یا محیط داخلی محافظت شده‌ تر باشد. این نوع درب و پنجره‌ ها با طراحی‌ های مختلف و جذابی عرضه می ‌شوند که به زیبایی و دکوراسیون داخلی منزل کمک می‌ کنند.

مقاومت در برابر ضربه و فشار

درب و پنجره کشویی سه جداره به دلیل داشتن ساختار چندلایه، مقاومت بهتری در برابر ضربه و فشار دارند. به دلیل وجود لایه‌های جداگانه، نفوذ گرد و غبار به داخل محیط کمتر می‌شود.

امنیت و دوام بیشتر

درب و پنجره کشویی سه جداره ممکن است با ویژگی‌ هایی مانند قفل ‌های پیشرفته و ضد سرقت به امنیت منزل کمک کنند. به دلیل کیفیت ساختار چندلایه و استفاده از مواد با کیفیت، معمولاً طول عمر این پنجره‌ ها بیشتر است.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید انواع درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره، درب و پنجره های یو پی وی سی سه جداره، درب و پنجره کشویی سه جداره و درب و پنجره آلومینیومی دوجداره مجموعه نما گستر بوده که برای طراحی انواع نمای ساختمان می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید

درب و پنجره کشویی دوجداره
درب و پنجره کشویی دوجداره

عوامل تعیین کننده در قیمت و هزینه های ساخت  درب و پنجره کشویی سه جداره

ابعاد درب و پنجره

ابعاد درب یا پنجره، یکی از عوامل اساسی در تعیین قیمت است. ابعاد بزرگتر معمولاً هزینه تولید بیشتری دارند. پس هرچه از متریال بیشتری استفاده شود، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. در نظر داشته باشید وجود ویژگی ‌های اضافی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، ضد سرقت بودن و غیره می‌تواند به قیمت اضافه کند.

متریال ساخت پنجره

نوع جنس و متریالی که در ساخت درب یا پنجره استفاده می‌شود، تاثیر بزرگی بر قیمت دارد. متریال ‌های مختلف از جمله UPVC، آلومینیوم و چوب ممکن است با قیمت‌ های متفاوت همراه باشند.

طراحی و نوع بازشوندگی

انواع مختلف طراحی ‌ها ی درب و پنجره سه جداره قیمت را تحت تاثیر قرار می ‌دهند. برخی از پنجره ها به صورت برقی یا با ریموت کنترل هستند. استفاده از این تجهیزات در قیمت نهایی پنجره موثر خواهد بود.

برند و تولیدکننده پنجره

برند ها و تولیدکنندگان مختلف در بازار وجود دارند و قیمت‌ ها بر اساس معروفیت برند نیز متفاوت می ‌شوند.

برای اطلاع بیشتر از لیست محصولات و قیمت آنها کلیک کنید

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *