درب و پنجره دوجداره کشویی

درب و پنجره دوجداره کشویی

امروزه برای جلوگیری از اتلاف انرژی از پنجره های دوجداره استفاده می کنند. این پنجره ها علاوه بر کاهش مصرف انرژی ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه بررسی می کنیم. برای بررسی ویژگی ها و قیمت درب و پنجره کشویی دوجداره با ما همراه باشید.

درب و پنجره کشویی دوجداره دارای متریال ضخیم تر بوده و از دو شیشه برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده می شود. این پنجره ها ساختار متفاوتی با درب و پنجره های تک جداره داشته و کیفیت متریال پنجره در میزان ذخیره انرژی نقش بسیار بالایی دارد.

تفاوت درب و پنجره دوجداره کشویی و تک جداره کشویی

عایق حرارتی و صوتی

درب و پنجره کشویی دوجداره دارای دو لایه شیشه با فضای هوا یا گاز بین آن‌ ها هستند که به عایق حرارتی و صوتی بهتری منجر می‌ شود. در مقابل درب و پنجره های تک جداره عایق بندی کمتری دارد.

جلوگیری از آفتاب سوختگی اشیا فضای داخلی

این نوع درب و پنجره می ‌توانند از افتاب گرم تابستانی و سرما های زمستانی محافظت کنند. ممکن است به دلیل تابش مستقیم نور از پنجره تک جداره باعث افتاب سوختگی محیط شود.

کاهش مصرف انرژی

به دلیل عایق حرارتی، این نوع درب و پنجره می‌ توانند به کاهش مصرف انرژی در خانه کمک کنند. در نظر داشته باشید مصرف انرژی در فصل تابستان هم بسیار مهم بوده و در مناطق جنوبی ایران نیز از اتلاف انرژی و هوای سرد در فصل تابستان جلوگیری می شود.

افزایش امنیت و مقاومت بالاتر در برابر سرقت

دو لایه شیشه به عنوان یک عامل اضافی از مقاومت در برابر تلاش‌های سرقت عمل می ‌کند. در نتیجه این پنجره ها با توجه به انواع خود دارای شیشه نشکن بوده و در هنگام برخورد جسم سخت مقاومت بالایی دارد.

هزینه های خرید و نگه داری

درب و پنجره دوجداره هزینه های نگه داری بالایی داشته و در هنگام خرید نیز باید هزینه بیشتر پرداخت نمایید. در مقابل پنجره تک جداره هزینه کمتری در هنگام ساخت و نصب نیاز داشته و می توانید با هزینه های کمتری تعمیر و نگه داری نمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سایت نماگستر در ارتباط باشید.

اگر قصد خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی، درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دارید، یکی از بهترین مجموعه ها، نماگستر است که با شرایط ویژه می توانید خریداری نمایید.

مزایا و معایب درب و پنجره دوجداره کشویی

هزینه های تولید درب و پنجره دوجداره کشویی به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت و نوع متریال

نوع مصالح و متریال مورد استفاده در ساخت درب و پنجره کشویی دوجداره اهمیت زیادی دارد. مصالح با کیفیت و مقاوم معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند. در عوض عمر بیشتری نیز خواهد داشت.

طراحی و مدل درب و پنجره دوجداره کشویی

طرح و مدل درب و پنجره نیز به طور مستقیم بر روی قیمت تأثیر می‌ گذارد. طرح ‌های خاص و مدرن ممکن است قیمت را افزایش دهند. از میان طرح ها و نمونه های پنجره کشویی دوجداره می توانید مدل مد نظر خود را انتخاب نماید.

عایق بندی و ابعاد پنجره

ابعاد درب و پنجره نیز مهم است. درب و پنجره‌ های بزرگتر معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند. درب و پنجره ‌های دوجداره با عایق ‌بندی بهتر معمولاً هزینه بیشتری دارند. در نظر داشته باشید عایق بندی پنجره ها دارای استاندارد جهانی بوده که با توجه آن عایق بندی انجام می شود.

شرایط بازار و برند سازنده

برند های مختلفی درب و پنجره دوجداره طراحی می نمایند و قیمت آن نیز با توجه به برند و شرایط عرضه و تقاضای بازار متفاوت است. پس می توانید با توجه به موارد ذکر شده اقدام به خرید درب و پنجره دوجداره نمایید. برای خرید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی، پنجره دوجداره یو پی وی سی و انواع نما ساختمان می توانید به مجموعه نماگستر مراجعه کنید.

درب و پنجره کشویی دوجداره در چه فضاهایی نصب می شود؟

درب و پنجره کشویی را می‌توانید در محیط ‌های آموزشی، تجاری، صنعتی، گلخانه ‌ای، محیط‌ های بهداشتی، پزشکی، هنر یا فرهنگی نیز استفاده نمایید. هدف از نصب پنجره کشویی دوجداره افزایش مقاومت پنجره در مقابل اتلاف انرژی است. عامل مهم دیگر عدم اشغال فضا در زمان باز و بسته شدن است که در مقابل پنجره های دیگر فضای کمتری نیاز دارد. امیدواریم این بحث مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

محصولات مرتبط شامل:

درب و پنجره upvc

پنجره خم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *