درب و پنجره کشویی اتوماتیک

درب و پنجره کشویی اتوماتیک با قابلیت کنترل از راه دور

درب و پنجره کشویی ویژگی های مختلفی داشته که بر حسب نیاز مشتریان خریداری می شود. برای بررسی دقیق تر درب و پنجره کشویی اتوماتیک با قابلیت کنترل از راه دور با ما همراه باشید.

درب و پنجره کشویی اتوماتیک با قابلیت کنترل از راه دور چیست؟

درب و پنجره کشویی اتوماتیک با قابلیت کنترل از راه دور، نوعی درب و پنجره هوشمند هستند که به صورت خودکار و با استفاده از موتورها و سیستم ‌های الکترونیکی، از راه دور توسط کاربر کنترل می‌ شوند. این نوع درب و پنجره ‌ها می ‌توانند به وسیله ریموت کنترل، اپلیکیشن موبایل یا دستگاه ‌های هوشمند مدیریت و کنترل شوند.

مزیت ها و ویژگی های پنجره اتوماتیک

امکان کنترل از راه دور

کاربران می‌ توانند درب و پنجره ‌های خود را از راه دور باز و بسته کنند و از هر مکانی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این نوع درب و پنجره ‌ها می‌ توانند با استفاده از سنسور ها، تشخیص‌دهنده‌ ها و زمان‌بندی‌ها به طور هوشمند عمل کنند و برنامه‌ریزی‌ های مختلف را اجرا کنند.

امنیت بیشتر  و مدیریت مصرف انرژی

درب و پنجره هوشمند با اینترنت اشیا معمولاً دارای سیستم‌ های امنیتی هوشمند هستند که از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می ‌کنند. این نوع درب و پنجره ‌ها می‌توانند بهین ه‌ترین زمان ‌ها برای باز و بسته شدن را تنظیم کنند و به افزایش بهره‌وری انرژی کمک کنند.

درب کشویی اتوماتیک

معایب درب و پنجره کشویی اتوماتیک

هزینه  بالا اجرای پروژه درب و پنجره کشویی اتوماتیک

درب و پنجره کشویی اتوماتیک با قابلیت کنترل از راه دور هزینه ‌های بالایی نسبت به درب ‌ها و پنجره‌ های ساده و غیراتوماتیک دارند. هزینه نصب، تعمیرات و نگهداری این نوع درب و پنجره‌ها معمولاً بیشتر است. به علت داشتن موتور ها و سیستم ‌های الکترونیکی، سیستم اتوماتیک درب و پنچره  با قابلیت کنترل از راه دور به خرابی و نقص ‌های فنی بیشتری دچار می‌شوند که نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش دارد.

نیاز مبرم به انرژی الکتریکی

این نوع درب و پنجره‌ ها برای کارکرد به برق وابسته‌ هستند. در صورت قطعی برق، امکان باز و بسته شدن آن ‌ها به صورت اتوماتیک از بین می ‌رود و نیاز به کارکرد دستی دارند. در نظر داشته باشید درب و پنجره‌های کشویی اتوماتیک دارای اجزاء مکانیکی پیچیده‌ای هستند که نیاز به مراقبت و تعمیرات دوره ‌ای دارند و ممکن است در صورت عدم تعمیر به مشکلات فنی منجر شوند.

مراقبت و آپدیت نرم افزاری سیستم

برای این که از حمله سایبری جلوگیری شود باید آخرین نرم افزار سیستم برای به حداقل رساندن حمله های اینترنتی استفاده شود. استفاده از فناوری برای کنترل از راه دور، ممکن است در صورت از کار افتادن، باعث عدم حرکت و کنترل دقیق درب و پنجره‌ ها منجر شود. در صورت بروز مشکلات فنی یا تعمیرات، ممکن است نیاز به تنظیمات مجدد درب و پنجره‌ های اتوماتیک باشد که زمان ‌بر خواهد بود.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه طراحی و اجرای انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی، درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و انواع نمای ساختمان، مجموعه نماگستر است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

هزینه های اجرای درب و پنجره کشویی اتوماتیک

قیمت درب و پنجره

قیمت اصلی درب و پنجره کشویی اتوماتیک با قابلیت کنترل از راه دور بستگی به ابعاد، مواد ساخت، برند و کیفیت آن‌ ها دارد. هرچه از متریال و تجهیزات باکیفیت و معتبری استفاده شده باشد، قیمت بالا تری خواهد داشت. در کنار قیمت درب و پنجره باید به هزینه های نصب آن نیز توجه نمایید. هزینه نصب درب و پنجره‌ها شامل کارمزد نصب و مونتاژ، نیاز به ابزار های خاص و همچنین هزینه ‌های مربوط به ایجاد ساختار و نصب تاسیسات الکترونیکی است.

هزینه برق و کنترل از راه دور

درب و پنجره کشویی اتوماتیک برای کارکرد به برق نیاز دارد و هزینه مصرف برق به مدت زمان استفاده ممکن است مؤثر باشد. اگر درب و پنجره کشویی دارای سیستم کنترل از راه دور هوشمند است، هزینه خرید و تنظیم این سیستم نیز به هزینه ‌ها اضافه می ‌شود.

هزینه تجهیزات امنیتی

با افزودن سیستم‌ های امنیتی هوشمند مانند دوربین ‌های مداربسته یا حسگرهای حرکت، هزینه امنیتی افزایش می‌ یابد. تمامی موارد ذکر شده با توجه به درخواست و سفارش مشتری انجام می شود.

برای بررسی جزییات درب و پنجره کشویی اتوماتیک با قابلیت کنترل از راه دور با کارشناسان سایت نماگستر در ارتباط باشید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *