درب و پنجره کشویی آلومینیومی

درب و پنجره کشویی آلومینیومی سه جداره با روکش PVC

عایق بندی درب و پنجره یکی از مواردی است که امروزه در طراحی و ساخت آن مورد توجه قرار می گیرد. توجه به متریال ساخت، میزان عایق بندی و هزینه های طراحی نیز بخشی از موارد حائز اهمیت در طراحی و ساخت درب و پنجره کشویی آلومینیومی سه جداره با روکش PVC  محسوب می شود.

دلایل استفاده از متریال آلومینیوم در پنجره سه جداره چیست؟

آلومینیوم به عنوان ماده سازنده اصلی پنجره، دارای مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی، خوردگی، ضربه و رطوبت است. این ویژگی باعث می ‌شود پنجره ‌های آلومینیومی برای مدت طولانی و در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده باشند. طراحی زیبا و مدرن آلومینیوم به همراه انواع رنگ‌ ها مختلف، باعث می ‌شود این نوع پنجره‌ ها در زیبایی و ظاهر فضای داخلی تأثیرگذار باشند.

با استفاده از پانل ‌های عایق حرارتی و صوتی، انتقال حرارت و صدا به داخل یا خارج از محیط زندگی کاهش می‌ یابد و محیط زندگی را مطلوب‌ تر می‌کند. همچنین به دلیل ویژگی عایق حرارتی و صوتی، پنجره‌های آلومینیومی باعث کاهش هزینه‌ های انرژی مرتبط با سرمایش و گرمایش محیط زندگی می ‌شوند. آلومینیوم جزو مواد سبک وزن است و بنابراین پنجره‌های آلومینیومی سبک تر و آسان ‌تر در نصب و استفاده هستند

میزان عایق بندی پنجره سه جداره

میزان عایق بندی در پنجره‌های سه جداره آلومینیومی به میزان عملکرد لایه ‌های عایق حرارتی و صوتی در این پنجره‌ها بستگی دارد. این پنجره ها به دلیل داشتن دو لایه آلومینیوم و یک لایه عایق حرارتی و صوتی در میان، از یک میزان عایق بندی خوب برخوردارند که می‌ تواند موجب کاهش انتقال حرارت و صدا از داخل به خارج و بالعکس شود. میزان عایق بندی دقیق پنجره‌ های سه جداره آلومینیومی به تولیدکننده، کیفیت مواد استفاده شده، طراحی و نحوه نصب پنجره‌ ها بستگی دارد.

در زمان خرید بهتر است از تولید کنندگان معتبر و متخصصان مجرب در این زمینه خرید کنید تا اطمینان حاصل شود که پنجره‌ها به درستی عایق بندی شده و نیاز های حرارتی و صوتی محیط زندگی شما را برآورده می‌ کنند. همچنین، توجه به کیفیت کار و نصب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای نتیجه گیری بهتر می توانید از مجموعه نماگستر درب و پنجره مورد نیاز خود را خریداری نمایید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

پنچره کشویی آلومینیومی

پنجره آلومینیومی با روکش PVC

در زمان ساخت پنجره آلومینیومی جهت افزایش عمر و کیفیت متریال آلومینیومی از روکش های PVC استفاده می کنند. این روکش مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه بررسی می کنیم.

نصب روکش از لحاظ ظاهری

روکش PVC به دلیل ارائه گستره وسیعی از رنگ ‌ها و طرح ‌ها، به پنجره‌های آلومینیومی زیبایی و ظاهری بیشتری می‌ بخشد و امکان انتخاب طرح ‌ها و رنگ ‌های مورد نظر را فراهم می‌کند.

مقاومت در برابر رطوبت و عایق بندی موثر

روکش PVC، پنجره ‌ها را در برابر آب و رطوبت محافظت می‌کند و از زنگ‌ زدگی و خوردگی آلومینیوم جلوگیری می‌کند. در نتیجه استفاده از روکش PVC، باعث افزایش عمر مفید پنجره ‌ها می‌شود. پنجره‌های آلومینیومی با روکش PVC دارای عملکرد عایق حرارتی و صوتی بهتری هستند.

نظافت آسان پنجره آلومینیومی با روکش PVC

روکش PVC از جنسی مقاوم و ضد لکه است و نگهداری و تمیزکاری آن ‌ها نسبت به سطوح آلومینیومی ساده ‌تر است. این روکش ها مانع ورود اشعه مضر آفتاب به داخل منزل می‌شود و باعث کاهش گرما در فضاهای داخلی می‌شود.

هدف از خرید درب و پنجره آلومینیومی با روکش PVC  چیست؟

این درب و پنجره ها علاوه بر عایق بندی موثر، در ظاهری بسیار شیک و جذاب مطابق با سبک دکور طراحی فضای داخلی خریداری می شود. در زمان خرید می توانید رنگ بندی آن ها را مشاهده کرده و خریداری نمایید. در نتیجه با توجه به مواردی مانند کاهش هزینه های انرژی، عایق بندی بهتر، مقاومت در برابر زنگ زدگی و غیره می توانید خریداری نمایید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد درب و پنجره کشویی آلومینیومی سه جداره با روکش PVC  بود. از نقطه نظر های مختلفی این پنجره را مورد بررسی قرار دادیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایت نما گستر در ارتباط باشید. در مجموعه نماگستر علاوه بر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی، درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، می توانید اقدام به طراحی و اجرا نما ساختمان با اشکال و متریال دلخواه خود شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *